یادداشت های مهرداد

درباره ادبیات، فلسفه، سینما و ...

یادداشت های مهرداد

درباره ادبیات، فلسفه، سینما و ...

چند تا سخن از این کوچولوی ولگرد

 ترجمه : مهرداد

 

روز بدون خنده یک روز تلف شده است. 

 

خنده نیروبخش، آرامش بخش، و پایانی برای رنج هاست.  

 

زندگی یک تراژدی است وقتی از نمای کلوز آپ به آن بنگریم. اما کمدی لانگ شات.  

 

سینما تنها هوسی زودگذر است. تماشاگران واقعی می خواهند زندگی واقعی  بازیگران را بر روی صحنه نظاره کنند.  

   

هیچ چیز ابدی نیست در این دنیایی شریر - و حتی نه رنج های شما. 

  

من وقتی با خدا هستم در آرامشم. ستیزه من با آدام است.  

 

دیکتاتورها خودشان را آزاد می گذارند اما مردم را در بند می کشانند.  

 

سرانجام ، همه چیز محدوده.  

 

 

    

A day without laughter is a day wasted.

Laughter is the tonic, the relief, the surcease for pain.

Life is a tragedy when seen in close-up, but a comedy in long-shot.

Movies are a fad. Audiences really want to see live actors on a stage.

Nothing is permanent in this wicked world - not even our troubles.

I am at peace with God. My conflict is with Man.

Dictators free themselves, but they enslave the people.

In the end, everything is a gag.

 

پ.ن :  امروز اصلا حوصله نداشتم پست بزارم. حالم خوب نیست فکر کنم سرما خوردم. تو همین بی حوصلگی داشتم چندتا از این سخنان این کوچولوی ولگرد رو می خوندم. هر کدامشون که جالب بود را ترجمه کردم و گذاشتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
آسیه سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام آقا مهرداد. انشالا بزودی خوب میشی. حال و حوصله دار میشی و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد