یادداشت های مهرداد

درباره ادبیات، فلسفه، سینما و ...

یادداشت های مهرداد

درباره ادبیات، فلسفه، سینما و ...

نوسان آونگ های بی صدای روحم

کاش می شد به این همه فکرهای جورواجوری که تو سرم می چرخند فکر نمی کردم  تا باعث نشند که هر لحظه من رو از جای خودم بکنند و ببرند تا دورترین نقطه ی که احساس کنم هیچی نیست، هیچ  کسی که باهش حرف بزنم، جایی که هیچ تعلقی بهش ندارم، کاش می تونستم کاری بکنم که این روح سرکشم مثل آونگ های بی صدا هر لحظه به نوسان در نمی آمدند و یا با پرتاب هیچ سنگی، سطح دریاچه روحم به ارتعاش در نمی آمد.

نظرات 1 + ارسال نظر
داستان های کوتاه من جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ http://bekhealsho.blogfa.com/

سلام ممنون که سر زدی
کتا ب بورخس رو سعی می کنم بگیرم.سرعتم وحشتناک پایینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد